دانلود برنامه ، بازی ، تم موبایل

دانلود بهترین برنامه ها و نرم افزارهای موبایل ، بازی ، تم موبایل ، عکس و کلیپ جدید موبایل

دانلود برنامه ، بازی ، تم موبایل

دانلود بهترین برنامه ها و نرم افزارهای موبایل ، بازی ، تم موبایل ، عکس و کلیپ جدید موبایل

ارسال اس ام اس رایگان با ایرانسل

ارسال اس ام اس رایگان با ایرانسل


پس از نوآوری های متعدد شرکت ایرانسل در زمینه شبکه تلفن همراه ، این بار سرویس مفیدی توسط این شرکت برای دارندگان کلیه سیم کارتهای دائمی و اعتباری ایرانسل فراهم شده است. “لطفأ با من تماس بگیرید!” عنوان این سرویس بسیار جالب است که به تازگی به جمع سرویس های ایرانسل پیوسته است.

شما توسط این سرویس میتوانید به طور کاملأ رایگان ، پیام کوتاهی با مضمون “لطفأ با من تماس بگیرید!” را برای شماره مورد نظر خود ارسال کنید! این موضوع به ویژه در زمان هایی که شارژ کارت اعتباری شما و یا حتی زمان های قطعی شماره بسیار به کمک شما خواهد آمد ؛ چرا که کافی است این SMS را به طور رایگان ارسال کنید ، دوست شما متوجه خواهد شد که شما در موقعیت اضطراری قرار دارید و با شما تماس خواهد گرفت! در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه این کار بپردازیم.


برای اینکار ابتدا به این نکته توجه داشته باشید از آنجاییکه ایرانسل تنها شبکه ای است که این سرویس را در ایران ارائه می کند، در حال حاضر امکان استفاده از آن برای تماس با سایر اپراتورها موجود نیست در نتیجه شما تنها میتوانید از این روش برای ارسال پیام به دوستانی که ایرانسل دارند استفاده کنید.

اما نحوه کار:
کافی است کد زیر را داخل گوشی وارد نمایید و سپس کلید سبز (Call) را بزنید:


#150*shomareye morede nazar#


دقت کنید به جای عبارت انگلیسی شماره ای که قصد دارید SMS به آن ارسال شود را وارد کنید.
پس از فشردن کلید سبز ، پس از چند ثانیه عبارت زیر برای شما نمایان خواهد شد که نشانه موفقیت آمیز بودن عملیات است:
(Darkhaste Tamas be in shomare ersal shod (in service rayegan ast

و پیام کوتاهی با محتوای زیر برای دوست شما ارسال خواهد شد:
Lotfan Ba Man Tamas Begirid
(شماره ارسال کننده پیغام) : From



دانلود کتاب مثنوی معنوی از مولانا (برای موبایل)

دانلود کتاب مثنوی معنوی از مولانا (برای موبایل)


مثنوی را مولانا جلال الدین، شاعر بزرگ جهان اسلام که در قرن هفتم هجری/ سیزدهم میلادی در قونیه می زیسته و در همانجا وفات یافته فراهم آورده است. در مناقب سپهسالار که یکی از کهن ترین منابع مربوط به مولانا و مولویه است، آمده است که مثنوی به خواهش یکی از محبوب ترین مریدان مولانا، یعنی حسام الدین چلبی تدوین شده است .

در مناقب افلاکی هم که مؤلف آن از وابستگان اولو عارف چلبی بود که در زمان سلطان ولد در آرامگاه مولانا مثنوی خوانی می کرد، همان مطلب تکرار شده است. مولانا هم در دیباچه مثنوی و هم در آغاز هر دفتر می گوید که کتاب را به درخواست حسام الدین تدوین کرده است.


فرمت: جاوا


دانلود کتاب مثنوی مولانا برای موبایل – با حجم ۱۷۰ کیلو بایت


رمز فایل  www.kar20.ir

دانلود FIFA09 با صدای عادل فردوسی پور برای موبایل

دانلود FIFA09 با صدای عادل فردوسی پور برای موبایل


بازی FIFA09 با کیفیت HD برای تلفن همراه به بازار آمد. این بازی بسیار محبوب یکی از پر فروش ترین بازی ها در بازار جهانی بوده است و احتمالا تبدیل به پر فروش ترین بازی شرکت EA خواهد شد. این بازی با گرافیک بسیار بالا عرضه شده است. این بازی همراه با گزارش فارسی عادل فردوسی پور و باصدای تماشاگران ایرانی است و تحت فرمت sis می باشد ...


برای دانلود این بازی به ادامه مطلب بروید ...



ادامه مطلب ...

کتاب موبایل تست همراه (بیش از 4800 تست کنکور و ...)

کتاب موبایل تست همراه (بیش از 4800 تست کنکور و ...)

یکی از عوامل موفقیت داوطلبان در کنکور آشنایی با تست های کنکور سالهای گذشته و افزایش مهارت تست زنی است. نرم افزار تست همراه شامل مجموعه ای از سوالات چهار گزینه ای ( بالغ بر ۴۸۰۰ تست ) به همراه پاسخ آنها در درس های ریاضی، معارف، ادبیات و … بوده و چندین امکان دیگر نیز دارد و گزینه ایی مناسب برای افراد کنکوری است در مواقعی که به کتاب دسترسی ندارند این نرم افزار به صورت جاوا بوده و بر روی اکثر گوشی ها کار می کند. این برنامه برای بخش دانلود سایت Mobile7.Blogsky.com ارسال شده است ...


برای دانلود ، به ادامه مطلب بروید ...





ادامه مطلب ...

نرم افزار تهران یاب ، نقشه تهران با قابلیت های فراوان

نرم افزار تهران یاب ، نقشه تهران با قابلیت های فراوان


تهران یاب اولین نرم افزار چند زبانه نقشه تهران با قابلیت های فراوان و ظاهری زیبا برای شما آماده شده است. از امکانات این نرم افزار و مطالب درج شده در آن می توان به موارد زیر اشاره کرد : - ظاهری زیبا و کارامد، چندزبانه بودن ( فارسی ، انگلیسی ، عربی )، سازگاری کامل با گوشی های لمسی، دارای موتور جستجوی قدرتمند، دارای نقشه کامل تهران در 3 سایز مختلف، قابلیت انتخاب قسمتی از متن و ارسال به ایمیل ، بلوتوث و یا پیامک و... اطلاعات داخل نرم افزار :جاذبه های گردشگری، مراکز تفریحی و ورزشی، مراکز علمی ، فرهنگی و هنری، خدمات گردشگری، تلفن های ضروری، و ... این نرم افزار بر روی تمامی گوشی های موبایل قابل اجرا است. 


برای دانلود ، به ادامه مطلب بروید ...



ادامه مطلب ...